16 Kasım 2009 Pazartesi

DİKİŞ ÖRNEKLERİNE DEVAM

Bugün çoook yorgunum çünkü bir sürü misafir ağırladık.Geçen yıl diktiğim bu elbisemi giydim.Yorgunluğuma rağmen insanlar içerde otururlarken odama girip girip kardeşime çektirdim fotoğraflarımı(allahtan kimseler görmedi:P).
Elbisemin kumaşı ince kanvas kollarında ise saten kullandım çünkü siyah kumaşım kollara yetmiyordu.
Göğüs altına saten kurdelerle yaptığım saç örgüsü detayını paça yapıştırıcısı ile yapıştırdım.Ve elbisem hazır...



Üstteki fotoğrafta parmağımda görünen yüzüğümün fotoğrafını da yayınlamadan edemicem kardeşimin doğumgünü hediyesiydi çokkkkk beğendimm mutlu oldumm:)

7 yorum:

naki dedi ki...

elbisenın kol detayıa mı yoksa bel detayına mı bayılım :)
çok şık olmuş buda diğerleri gibi.
çokta güzel taşımışsın elbiseyi.

SİHİR dedi ki...

ay canım saolasın.bende yorum avcısı gibi
burda bekliyorum sanki anında jet cevap:)

naki dedi ki...

:):) estagfurullah..
yorumlarla can buluyoruz oyle degil mi :)
onun için beklemeye ddevam :)

Unknown dedi ki...

çok hoş bir elbise gerçekten çok beğendim

SİHİR dedi ki...

teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun...

Fikir İşçisi dedi ki...

merhaba bu elbiseyi çok beğendim bel kemerini nasıl yaptınız anlatırsanız çok sevinirim
sevgiyle...

SİHİR dedi ki...

sizede merhaba.anlatayım tabi,siyah ve krem kurdelaları saç örgüsü şeklinde ördüm.büzülmemeleri için tabi katlıyarak ördüm aralarınıda paça yapıştırıcısı ile yapıştırdım sağlamlık açısından en sonunda elbisenin belinede paça yapıştırcısıyla yapıştırdım...

Related Posts with Thumbnails