21 Temmuz 2010 Çarşamba

BUNLARA BAYILIYORUM...

O kadar sıkıldım ki saatlerdir polyvore de zaman öldürüyorum.Peki neden sıkılıyorum,çünkü kardeşlerim,annem tatildeler ama ben eve kazık çaktım.Apartmanda dahi herkesler biyerlere gidiyor bende gönüllü apartman bekçiliği yapıyorum.Dikiş dikeyim diyorum ı-ıh canım istemiyor,film izlesem hava sıcak aynı yerde saatlerce oturulmuyor.Hayır bide fotoğraf makinam yok bir blogger için fotoğraf makinasının olmaması ne büyük bir kedermiş yarabbim.Geçenlerde kendime bir elbise diktim hemen 5 dakkalık kolay bişe,aman bi üstüme geçirdim korkunççç,hemen söktüm tabi o koskoca elbiseden nasıl mini etek yapılır onu göstericem makinam gelsin:)Makinam olsa şu pratik dikiş derslerinede başlayacağım ama işte...Acaba hat mı yazsam diyorum bu aralar çıkıp boya falan almam lazım oooff havada çok sıcak zaten dışarı çıkmayıda sevmiyorum.Bu kadar sıkkınlık içinde bu akşam kendime hemen bir çanta dikiverdim.Şu bayıldığım longchamp çantalardan...malesef kendi yaptığımı malumunuz ki paylaşamıyorum şuan.


foto:myfashionjuice.com



Bayılıyorum bunlara tam bir klasik ve evde dikmek içinde oldukça elverişli bende ön tarafına kendimden birşeyler katarım belki.Sırf bunlar için birde kombin yaptım:)




Bu kombinimin bu kez tesettürle bir ilgisi yok :)Eğer tesettürsüz bir kişilik olsaydım nasıl olurdum üzerine bir kombin.Bu tarz çok sıradan çokça kullanılıyor ama harika bayılıyorum,bütün yaz bu tarz şortları,sandaletleri ve şapkaları bedenimden ayırmazdım herhalde.Bunca şeyide sırf bu çantalar için topladım yalnız:) Kendi üretimim olan longchamplerimle de burada olurum inş.en kısa zamanda.(he ayrıca bu halimden çok memnunum yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermeyeyim ama tabiki tarzım dışındaki şeylerlede ilgileniyorum hep)

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails