28 Ağustos 2010 Cumartesi

AYAKKABI YENİLEME


2 yıl önce gerçekleştirdiğim bir babet yenileme çalışmasıyla buradayım bu kez.İlk halini tarif edecek olursam,aslında şurdan başlamalıyım bunlar özünde bir ev ayakkabısı ama benim hiiiç ayakkabım yokmuş gibi sokağa sürdüm bunlarıda.Twigy'nin kadifemsi dış yüzeyine sahip üzeri pembe gül işlemeli bir babetti kendileri.Pembe detaylı olmaları hasebiyle kıyafetlerimle uyum sağlamıyorlardı.Bu yüzden değiştirme ihtiyacı duydum.Amacım sadece burun kısmında ki o pembe motifi yok etmekti,bunu en kolay yapabileceğim kumaşta esnekliği sebebiyle penye kumaştı.Kumaşın  ayakkabının burnuna gelecek kısmını oval olarak kestim tabi genişçe kestim.Yanlardan içe katlata katlaya şu sağlam yapıştırıcı 504 ile yapıştırdım.Ön kısma da ayakkabıyla yumuşak bir geçiş yapabilmek için kurdele yapıştırdım.üst süslemesinde petek tül,fiyonk ve kristal görünümlü taş kullandım.İlk yaptığımda inciler kullanmıştım ancak onlar dökülünce bu taşları yapıştırdım daha sağlam oldular.Çok tasarım bişey olmasada kendi emeğim olduğundan sanırım severek giyiyorum...

2 yorum:

Rumeysa dedi ki...

:) güzel olmuş ama..

SİHİR dedi ki...

mersi:)idare ediyoruz işte:)

Related Posts with Thumbnails