10 Eylül 2010 Cuma

BAYRAM-NOSTALJİ

Bayramın ikinci gününden bulanık bir hava,fonda Blind Guardian-The bard's song.Evet ramazan bayramına yakışır bir tablo değil içinde bulunduğum durum.Nerede o eski bayramlar hikayesine çok uygun:) kucağında pc,kulağında gavurca müzikler aaah aaah bu gençlik nereye gidiyor...:)Bilmiyorum ki nereye gidiyoruz,bu durakta inecek var kaptan!!!
Gençlik bir yandan bir yerlere gitsede,yaşanmışlıklarımız peşimizi bırakmıyor pektabii.Dün bayramın ilk günü olması hasebiyle akrabalarımızla bolca vakit geçirdik,babaanneminde evimizde olması bayramlarımızı daha anlamlı kılıyor tabiki evimizin büyüğü olarak kapımız kapanmıyor şükür.E işin içinde babaanneler,anneanneler,aile büyükleri olunca eskilerden,yaşanmışlıklardan konu açılmadan hiç bir sohbet sonlanmıyor.Dün gece bu sohbetler 30,40 yıllık siyah beyaz fotoğraflarla renklendi.Ben eski fotoğraflardan çok fazla etkileniyorum neler neler düşündürüyor bana bilmezsiniz.Her ne kadar zamane gençliği olsam(k)da değişmemiş yanlarımız var demek ki:)

Bunlar gibi nice dondurulmuş zaman nice hikaye geldi geçti bizden önce,ne tuhaf bir hayat bu yavv,işte böyle türlü düşüncelere dalıyorum bunları görünce...
BOL ÇİKOLATALI,TATLI,ŞEKERLİ BAYRAMLAR...BAYRAM RAHMETİNDEN FAYDALANABİLMEMİZ DİLEĞİYLE...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails