1 Ocak 2011 Cumartesi

PARKA İSTİYORUM...

31 aralık tarihli bi yazım olmadı,o kadar çok yazıldı ki içimden gelmedi birşeyler yazmak ki çokta önemsemiyorum zaten.Şöyle dönüp biten yıla baktığımda,elime birşeyler geçmiş mi?geçmemiş mi?zaten bende varolanların üzerine birşeyler koyabilmişmiyim?yada yepyeni birşeye imza atmışmıyım? Baktım saydıklarımı yapamamışım,hepsini yapmak istedim ama yapmadım yapamadım,e durum böyleyken insan yeni bir yıla giriyor diye mutlu olmuyor pek.Umudum önümde yaşayacağım günlere, inşallah acaaaaaaayip verimli,varoluş sebebime layık güzel günler hayırlı ömürler yaşarım(z)...


Kendimden birşeyler yok bu yazıda bu kez.Polyvore kaynaklı bir post geliyor :)Kış bütün soğukluğuyla kapımızda,bizim derdimizde soğuktan korunmak.Bunun için bu sıralar benim hoşuma giden parçalar parkalar.Özelliklede genç kızlığa henüz adımını atmış tesettürlü kardeşlerimizi düşünerek hazırladım aslında görseli.Çünkü kendimden biliyorum o yaşlarda ben oldukça zorluk çekmiştim kıyafet konusunda ki şu dönem kıyafetler açısından oldukça zengin bir dönem.Bu yaştaki kızlar genelde spor olmak isterler ama şıkta olmak gerekir.Tesettürlüler için yapılan kıyafetler kimi zaman fazla süslü oluyor özellikle hazır giyimde.Bu yüzden hoş kesimli parkalar bence güzel parçalar.İlla 15-16 olmayada gerek yok aslında.Misal ben uzun zamandır kendime,giy-çık tarzında fazla ayrıntısı olmayan rahat bir parka dikmek derdindeyim ama bir türlü gerçekleştiremedim.Çünkü bazen bu konuda ciddi sıkılıyorum,üzerime geçirip onu,ona uydurmadan çıkmak istiyorum kapıdan ama aldığım her kumaşı"ama bu çok güzel yazık olmasın şöyle pileli olsun,şöyle yakalı olsun" diyerek daha cicili bicili şeyler dikiyorum her defasında.Umarım enn kısa zamanda kendimede bir tane dikebilirim :)


Benim tercihim yakası kürklü olanlardan yana,ayakkabı seçimleriyle hareketlendirebiliriz parkalarımızı.Forever 21 de bulabileceğimiz şu çiçekli oxfordlar kuru havalarda kesinlikle tercihim olurdu bu çantamla birlikte.Başımada tam kışa uygun pashmınalardan takardım sıcak sıcak :)Yağmurlu havalardaysa postallar hem sıcacık hemde rahat,ama yok ben biraz topuk isterim dersen hafif topuklu bootielerde iyi gider bence.

Yazıyı yazdım şimdi sıra gerçekleştirmekte haydi hayırlısı...


kaynak: polyvore

2 yorum:

keskin makas dedi ki...

Merhaba bende aranıza yeni katıldım bloğunuzu izledim çok beğendim.Dikşleriniz oldukça ustaca.Bende bloğuma beklerim diktiklerime bakarsınız

SİHİR dedi ki...

merhabalar hoşgeldiniz:)çok teşekkür ediyorum...

Related Posts with Thumbnails