24 Mart 2011 Perşembe

BİRAZ BENDEN-ATLI KARINCA....

Bloglarımız açıldı diye çok sevindik ama ben tadını çıkarmaya başlayamadım henüz.Buraya "hadi artık iş başına" diye yazmışken,tamda o gün canımı çokça sıkan olaylar silsilesi ile karşı karşıya kaldım,gözüm ne blog gördü nede başka bişey.Neyse ki herşeyin üstesinden gelindi ki artık moralim bozuk falan değil.
Evet bloğuma eğilebilirim artık ama bunun içinde yapılan işlerin fotoğrafları lazım değil mi?"İş çok yapan yok" da diyebilirim buna.Ah bu maymun iştahım beni öldürecek,o kadar çok şeye bir anda başlıyorum ki hepsinin kaderi yarım kalmak tabii.Eğer hava açarda ben güneşi görürsem eminim canlanıcam işlerde bitecek... :)
O  zaman göğsümü gere gere göstericem hepsini size.


Peki atlı karıncam nasıl daha doğrusu kardeşimin atlı karıncası.Müzikli falan bişey,böyle kurup saatlerce onun müzik eşliğinde dönüşünü izleyebilirim.Geçenlerde limangoda mıydı tam hatırlamıyorum satıştaydı.Bende kendime muhakkak alıcam evimin bir köşesinde yer almasını kesinlikle istiyorum,çok hoş hisler uyandırıyor bende...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails