6 Nisan 2011 Çarşamba

SORUNUN YANITI :)

Aşşağıdaki,sevgi ödüllü sorumun cevabı bir köşe yastığı olmalıydı :)evet tahmin etmesi zordu.Bu kumaş uzun uzun yıllardır duruyordu küçük bir parça olduğundan hiç birşey yapamadım ama renginede bayılıyordum tabi.Nerden esti bilmiyorum ama,bundan yastık yapıcam dedim hemde el boyaması hemde bisikletlii :)Hani bu blog dünyasında zaman zaman bazı şeyler meşhur olur,hobi bloglarında son zamanlarda kuş,baykuş,kelebek gibi gibi gibi cici desenler çok meşhur kii bence bisiklette tam bu desenler gibi şirinmi şirin bir desen tam kullanmalık.Bisikletin yeri çocukluğumdan beri bende ayrıdır,kullanması ayrı bir zevk,artık benim için dekoratif olarak kullanmakta bambaşka bir zevk :) Hatırlarsanız duvarlarımda bile kullanmıştım bakınız.


Ben bazı dönemler birşeye taktımmı takarım bu sıralar takıntım yastıklar bir kaç tane daha uygulayacağım fikir var aklımda,onlarıda yapayım bu yastık işide uzun sürmez heralde bende bu maymun iştah olduktan sonra :)


Yastığın arkasını nasıl çalıştığımı göstermek isterim birazda çünkü kendim uydurdum belki uygulamak isteyen için bir kolaylık sağlayabilir.



Arkadan görünüşü bu şekilde iki parça birbiri üzerine geliyorya o parçaları içe kıvırdıktan sonra içlerinden lastik geçirdim ki düğme falan yapmak zorunda kalmayayım.İçine kolayca geçirebiliyorum elyafını lastik sayesinde kumaşta bir esnemede olmayacak diye umuyorum..





2 yorum:

gez gör arpacık dedi ki...

Ellerine sağlık, lastik işini iyi düşünmüşsün. Güle güle kullan.

SİHİR dedi ki...

teşekkürler...

Related Posts with Thumbnails