25 Mayıs 2013 Cumartesi

İŞTE GELDİM BURDAYIM...

Yine uzun aradan sonra merhaba,artık yavaş yavaş geri dönüyorum buraya çünkü 2 yıllık hasretin  ardından artık dayanamadım ve bir dikiş makinesi aldım :) buda demek oluyorki artık ürettiğim işlerle burda olucam inşallah.Birşeyler üretmediğim zamanlarda buraya yazı yazmak işime gelmiyordu blogun teması üretmek nede olsa.Neyse bundan sonra bizim ufaklık izin verdiği müddetçe ürettiklerimi burada paylaşacağım inşallah.
İlk paylaşımım taze biten kırlentlerim olsun sanırım kıyafetlerden sonra bu sıralar ev tekstiline merak salmış durumdayım.Ufak ve eğlenceli parçalar dikmek hoşuma gidiyor ,SihirHome  tarafım ağır basıyor :)
burda işler çoğalacak bu gidişle..







Yastıklarımıda el boyaması ve aplik çalıştım, üstelik isme özel hat kompozisyonları ile kişiye özel tasarımlarla çalışıyorum yukarıdaki örnekte "Hiç" yazıyor.Daha önceki kırlent örneklerini burada görmüştünüz.
sihircraft@gmail.com
adresinden ulaşabilirsiniz bana...
sevgiler...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails