26 Ağustos 2013 Pazartesi

BATİK DESENLİ TUNİK...


Sonunda bir dikiş postu yapabiliyorum ve daha çok çok çok yapmayı umuyorum.Yalnızca geceleri Muhammed Baki'yi uyuttuktan sonra dikiş dikebiliyorum tabi eğer bende koltukta sızmadıysam :)(bu postu yazarken sırtıma çıkmaya çalışıyor şuan)
Evlendikten sonra daha önceleri dolabımda yer bulamayan tunikler tek kıyafetim oldu diyebilirim.Bu yüzden elimdeki bütün kumaşlar tunik olmayı bekliyo.



Bu arkası uzun modellerde iyiki moda olmuş:)Tuniklerde güzel duruyor.Çok fazla zaman ayıramadığım için dikişe kolay modeller üzerinde yoğunlaşıyorum bunun gibi.Kendisini dümdüz ve birazda bol biçtim,kemerle hoş oluyor en azından biraz hareket katabiliyorum.



Kolları düz bitirmek istemedim bu yüzden uzun bırakıp yukarı kıvırdım.Hiç yoktan buda bir model nihayetinde :)

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails