7 Aralık 2009 Pazartesi

KAŞE PARDESÜ

Hava soğuk ve yağmurlu Samsunun olmazsa olmazı yağmurlar tabi.Şikayet etmiyoruz haşa,ama insana bir kasavet çöküyor işte.Dikiş dikmek istiyorum aslında bugün,birsürü proje var aklımda ama bir türlü kendimi kaldıramıyorum.Sürekli oyalanacak birşeyler çıkarıyor tembel yanım bana.Madem dikiş dikemiyorum bari bloğumla ilgileneyim bende.Bayrama yetiştirmem gereken dikişlerim var demiştim bir yazımda,işte bu pardesüydü bir tanesi.





Bu modeli arkadaşımla elf-e markasının sitesinde gördük beğendik yakasında,boyunda ve kemerinde değişiklikler yaptık.Orjinali buydu;



Kıyafet tasarlayan,diken yada şöyle genellemeli, bir başkasının istekleri doğrultusunda birşeyler meydana getiren insanlar için, ortaya çıkardığı şeyin karşı taraf tarafından beğenilmesi,memnuniyetlerinin dile getirilmesi(insan onu hemen anlıyor zaten)gerçekten paha biçilemez bir önem taşıyor.Şimdiye kadar bu duyguyu çok yaşadım inşallah bundan sonra herhangi bir terslikle karşılaşmam.Sorumluluk isteyen bir iş dikiş ve bolca sabır.En sonunda başlangıçtaki kumaş parçasından güzel şeyler çıkardığını görmek sıkıntıların önüne geçiyor tabi.Hiçbir iş sevmeden yapılamaz gibi geliyor bana,belki yapılırda yapılan işten hayır gelmez.Bendeki sorun birçok şeyi sevmem ve yapmayı istemem sanırım.Hal böyle olunca hepsi yarım yamalak yapılmış oluyor sanki.Kendime bir kaç yol seçtim inşallah bunlarda daha iyi işler çıkaracağım.Yaptıkça buradada paylaşacağım inşallah.Mutlu günler herkese...

1 yorum:

Modavesaire dedi ki...

yaa çok hoşş kalibını nerden ayarladınız, bikaç kalıbı birleştirdinz mi üst kısmı için ?
alttaki kısım düz kumaş, büzgü yapılmış da, üstü merak ettim.

Related Posts with Thumbnails