4 Aralık 2009 Cuma

PENYE HIRKAM

Önceki yazımda hırkamın detaylı fotoğraflarını koyacağımdan bahsetmiştim.Taze bitirdim bitirir bitirmezde giydim çok içime sindi istediğim gibi oldu yani.Beni tek düşündüren düğmeler buna uygun birşey kafamda hiç canlandıramadım genelde düğmelere bakmadan,ben kafamda oluştururum ona göre birşey seçerim ama bu sefer hiç birşey canlandıramadım düğme adına.Bronz renkli çengelli iğne bulup onlarla tuttturmak istiyorum hırkanın önlerini ama o renk iğne varmı bilmiyorum,hiç rastlamadım siyahını gördüm ama bronz?Hırkamın kumaşı kalın penye Allahtan sarkma falan yapmadı yapacak gibide görünmüyor tok bir kumaş.Fotolara geçelim artık önce esinlendiğim parçanın fotoğrafını koyuyorum.



Bu elbise yanlış hatırlamıyorsam türk bir modacımızın defilesinden ama ismini anımsayamadım.Şimdi benim hırkamla kelalaka oluşturuyorlar ama nereden ilham alacağı belli olmuyor insanın işte.Bende bu elbisenin omzundaki iplerden yola çıktım. Hırkamın koluna söke dike birşeyler denedim bu kadar gösterişli olmadı ama benim çok hoşuma gitti.



Ayağımda converseler var ilk defa denedim giymeyi ve bana göre olmadığını anladım. İnsan giymeyince anlamıyormuş demekki çok hoş görünüyorlar falan ama one öyle herkesin ayağında aaa ben gelemem öyle şeylere mümkünse bir daha giymeeem :)converse severlerden özür dilerim ama durum böyle yani :P

2 yorum:

Syhn dedi ki...

kol detayı hoş gerçekten..

SİHİR dedi ki...

teşekkür ederim beğendiğine sevindim :)

Related Posts with Thumbnails