3 Nisan 2010 Cumartesi

SİHİRSHOP AÇILDI


Merhabalr dostlar....Ben bloğumla pekte ilgilenmeyeli,hayatımdada bir değişiklik olmadı olmasını isterdim ama olmadı,şöyle beni heyecanlandıracak,havalara uçuracak "ohh beeee" diyeceğim hiiiiç birşey olmadı ve olmuyor.Hatta geçen günlerde bu yüzden bi bahar depresyonu yapim ben dedim,öyle bi girdim çıktım yine bi değişiklik yok, bahar beni pek sallamadı heralde.Hal böyleyken ne anlatabilirim blog ahvaline diyerek hiç uğramadım buralara.Zaten yeni bi üretimde yok,sadece can sıkıntısından bi kolaj yaptım oda bişeye benzemedi de dur bakalım belki koyarım buraya.Yukarda heyecanlanmak dedim ya şunu farkettim ben gerçekten çooooook uzun zamandır hiç heyecanlanmadım Allahım kötü,mutsuz heyecanlar yaşatmasın tabii,demek istediğim tatlı şeyler,ama bende oda yok heyecansız bir tipim fazlaca soğukkanlı.Bazen iyi bazende kötü böyle olmak.Yaaa ben yazı yazmayı beceremem bunla ilgili bi ışık göremedim kendimde ama çok zevkli böyle içinden geçenleri yazmak zaten yine o depresyon zamanımda dedim biri olsada içimde neee varsa anlatsam ama o kişi ewe gidince tüm dediklerimi unutsa :)Aslında öyle dertli falanda değilim de,ben çok az konuşurum gün içinde sanırım volkanik bir dağa dönüştüm lavlar kaynıyor içimde,e sus sus sus biyere kadar.
       Aslında ben buraya  SİHİRSHOP  açıldı demek için geldim.Buyrun gelin bi içecek içer, kanepe yer ürünlere göz atarsınız ;)

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails