21 Haziran 2010 Pazartesi

BAŞKA DİLDE AŞK...


Dün izledim bu güzel filmi,sıcağı sıcağınada buraya taşıyayım dedim.Maksat hoşuma giden şeyleri buradan paylaşmaksa evet bu film çok çok çok hoşuma gitti.Gösterime girdiği dönemlerde Okan Bayülgen bu filme çok dikkat çekmişti,arzu ettikleri izleyiciye ulaşamamıştı ki tekrar tekrar programında yer vermişti.Bende o zamandan beri merak eder dururdum.Eğer gereken ilgiyi görememişse yazık olmuş gerçekten.Film için harcadığım 1,5 saatim,hoşça geçirdiğim bir zaman dilimi olarak kaldı.İzlediğime,zaman harcadığıma pişman olmadım bu önemli olsa gerek.Samimi ve insanı hiç sıkmayan bir akışı var filmin.Vee muhteşem bir oyunculuk,Mert Fırat tarafından sergilenen müthiş oyunculuk insanın gözlerini dolduruyor zaman zaman.Çok çok hoştu izlemeyenlere tavsiyemdir...

                        


                        


                        

2 yorum:

Hanife başak dedi ki...

Filmin konusu çekmişti beni filme ama mert fıratı pekde sevmememe rağmen oyunculuğuyla hayran bıraktı beni iyiki gidip izlemişim dediğim ender filmlerden...

SİHİR dedi ki...

bende de merak uyandıran şey konusuydu ilk etapta,oyuncularının performansıylada doyurdu diyebilirim....

Related Posts with Thumbnails