20 Haziran 2010 Pazar

NE ÇİZDİM? NE DİKTİM?

Merhabalarr... Efendiiim bu kez gerçektende uzuuuun bir ara verdim bloğuma.Sebeplerden bir tanesi burdada bahsettiğim arkadaşıma diktiğim nişan ve söz elbiseleriydi.İnanmayacaksınız nişan elbisesini o kadar kısa bir süre (3 gün) içinde dikmek zorunda kaldım ki anam ağladı desem yanlış olmaz,neyseki sorunsuzca bitti ve nişanıda atlattı.Fotoğrafları elime geçince burada yayınlayacağım inş.Bunun dışında tabi araya yine dikişler girdi,mevsim başlangıçları yeni dikişlere gebedirler hep zaten :)Velhasıl-ı kelam bu arada hiiiç boş kalamadım.Burası müthiş derecede sıcak,dikiş dikmek tam bir işkence oluyor ama ben kendime öyle bir görev edinmişim ki birşey dikmeden olmuyor sanki,ben dursam kardeşim geçiyor makinanın başına,tamamen psikopata bağlamış durumdayız yani.Bende bu psikopatlığın meyvelerini burda paylaşmaya geldim işte.Bu yazım da biçilmeyi bekleyen beyaz kumaşım bu hale geldi işte...

O kadar uzun zamandan beri beyaz bir pardösü istiyordum ki sonunda elde ettim.Giyinmeye biraz çekiniyorum, henüz bir kez giydim (nişana)giydikçe alışıcam sanırım.Kumaşı ince kanvas,beyaz olduğundan astarsız olması mümkün değildi tabi,genelde yazın astarsız kullanabileceğim kumaşlar tercih ediyorum ama beyazın aşkına astara katlanıcam.Gördüğünüz gibi çizime baya sadık kaldım,vee her zamanki gibi pardösümü daha dikmeden düğmelerini almıştım bile:)Mutlu günler....

6 yorum:

Rumeysa dedi ki...

harika olmuş, ellerine sağlık..:) ben de beyazı yazın çok seviyorum ama o astar işi çileden çıkarıyor beni..:(

SİHİR dedi ki...

sağol canım.artık beyaz için katlanıcaz astara :)

HanifElif dedi ki...

Harikulade görünüyo gerçekten süper bi iş çıkartmışsın ellerine sağlık =)

SİHİR dedi ki...

çok çok mersi afiyet olsun....:)

pamukseker dedi ki...

masallah ya cok gusel dıkıyorsun bende dıkıs ogrenmek ıstıoyorum ama okul engel oluyor:(

SİHİR dedi ki...

teşekkür ederim.tabi dikişe ayrıca bir zaman ayırmak gerekiyor inş. ilerde bulabilirsin o zamanı :)

Related Posts with Thumbnails