2 Ekim 2010 Cumartesi

HAR...


Arka Kapak: “Bu ülke, ki Netamiye derler adına, ulu bir ejderhanın mide fesadından doğdu. Biz oradaydık, gördük her şeyi. Kıyametin yarım boy küçüğü bir alamet gündü. Yalan elbet, ulu falan değildi ejderha. Kanatlarından irin saçan, pespaye bir yaratıktı aslında. Hastaydı, uçarken kusuyordu sürekli. Şöyle son bir kez titredi, süzülürken ağzını açtı ve macunumsu fokurdak bir sıvıyı, uzun ince kilimler misali, kadim suyun ortasına seriverdi. Ejderha olgun bir armut gibi yere düşerken, macunkilim de hızla katılaştı, kabarcıklarından dağlar vadiler denizler hasıl oldu, bu ülke böyle vücut buldu.
       Üzerinden her daim ekşi kokulu dumanlar tütmesi ondandır.”


Kapakta bunlar yazıyor,zaten nasıl bir hayalgücüne sahip olduğu belli oluyor kitabın ki bunun gibi daha neler neler...Biraz okudum okudum,sonra kafamı kitaptan kaldırdım "ne ayaksın""buda nesi""vay bee" manalarına gelecek ağız yamultma hareketi vardır ya onu yaptım.Yani beni şaşırtan bir kitap oldu diyebilirim.E tavsiyemdir....

4 yorum:

nihalasli dedi ki...

Sanirim baya bir kitlesi var bu yazarin,biraz arastirdim cunku ilk defa duydum.MErak ettim ,edinebilirsem tr ye dondugumde okumak isterim.

SİHİR dedi ki...

bende okumadan önce tanımıyordum yazarı ama araştırdığımda takipçilerinin olduğunu gördüm...

Unknown dedi ki...

ooooo İlk kez gördüm sende ilginççç

bittimi kitap beğendin mi neyle bişiydi arka kapak yazından anladığm kadarıyla
biraz masalımsı mistik bir tatta _?

SİHİR dedi ki...

evet kitap biteli bayaa oluyor :)güzel ve farklı bir kitaptı tavsiye ederim...

Related Posts with Thumbnails