26 Ocak 2010 Salı

ÇIRAK-THE APPRENTICE




ArkaKapak: Boston dedektifi Jane Rizzoli, Cerrahın elinden yeni kurtulmuş, kâbuslarının sona erdiğini düşünmeye başlamıştır ki, yeni ortaya çıkan bir seri katilin peşine düşmek zorunda kalır. Ancak bu yeni katilin yöntemlerinin Cerrahınkilere olan benzerliği ürkütücüdür. Davayla ilgili herkesten daha çok şey bilen gizemli bir FBI ajanının ortaya çıkışı Rizzoli'nin işini kolaylaştırmaktan çok daha da zorlaştıracaktır. Uzun yıllardır birlikte çalıştığı ortağının yardımı olmadan tek başına savaşmak zorunda olan dedektif, korkularıyla ve kâbuslarıyla yüzleşip Cerraha ve 'çırağına' meydan okumaya hazırlanmaktadır.

Bugün taze bitti kitabım 3,4 gün süründü elimde.Aslında o kadar sürmezdi sürükleyici bir gerilim.Ama ben korkarım diye geceleri okumadığım için geç bitti.Cinayetli minayetli bişeyy,zaten cinli perili şeylerden korkmam,filmdede öyle,amaaa cinayet dedimmi orada duracaksın acayip tırsarım zaten ödlekimdir.Cinayet olabilecek bir mevzu olduğundan artık senaryo yazda yaz sınırsız yani ayy kafayı yerim.Zaten o yüzden Müge Anlı da sabahları program yapıyo,heralde sabah izleyip etkisinden çabuk kurtulalım diye:P Ay oda ne vahşet program doğrayan,kesen,biçen,yakan neyse konudan uzaklaştım. Kitabı çok beğendim tavsiye ederim .Aslında bu kitap serinin ikinci kitabıymış ilki CERRAH'mış.İkisi bir güzel giderdi ama bilemedimm:( Siz önce Cerrah ı sonra Çırak ı okuyun derimm...

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

SİHİR not aldım canım okumadım ve ilk defa gördüm kitabı

SİHİR dedi ki...

beğeneceğini umuyorum...

Related Posts with Thumbnails