27 Ocak 2010 Çarşamba

PRAATİK BİLGİ



Bunu sanıyorumki Derya Baykaldan duydum fekat unuttum.Sanki birdenbire ben düşünmüşte bulmuşum gibi geldi bana ama sanmıyorum yaa(gerçi neden olmasın bende bulmuş olabilirim)Şimdi söyle izah edeyim.Önceki postumda yayınladığım çapalı pardesünün çapası bu elimde ki.Aplike olarak uyguladığımdan tabi kumaşım atıyordu kenarlardan.Birden şimşekler çaktı yıldızlar parladı kafamda,aldım elime ojeyi kenarlara sürdüm,tabi kuruyunca bu atma probleminden kurtulmuş olacağımdan emindim öylede oldu sizlere fikir olması açısındanda buraya taşıdım.Bir nebzede olsa yardımcı olabildiysem sizlere ne büyük saadett dostlarr...Esen kalın...

7 yorum:

STYLE M dedi ki...

süpeeer bir fikir yeni elbiseme uygulayacagim.
bu arada biz blog arkadaslariyla diyete giriyoruz istersen katil aramiza ne dersin
sevgiyle kal,

dakikadanonce dedi ki...

süper fikir canım. sağol paylaşımın için.. bol bol açık renk oje temin etmeli

SİHİR dedi ki...

style m:naman nallahım çokmu kilolu duruyorummm:D:D (şaka yapıyorum)gerçekten kullanışlı bir yöntem bu oje işi.

dakikadanonce:yararlı olduysa ne mutlu:)

Eylül dedi ki...

Aaa süpermiş,ya benim senden öğreniceğim çok şey var be :))

SİHİR dedi ki...

teşekkür ederim tatlım hepimiz öğrenelim öğretelim:P

Hayatın Ressamı dedi ki...

evet derya baykal dedi.Hatta dün tekrar dedi .bende denemedim ama en yakın zamanda uygulayım işe yaradıysa.

SİHİR dedi ki...

evet işe yarıyor:)

Related Posts with Thumbnails