16 Şubat 2010 Salı

AYAKBAKILARIM (bilerek böyle yazdım,hahaa salağa bak olaylarına girmeyelim ;)


(Niyeyse fotoğrafıda böyle manasızca süsledim)

Mecburen aldığım ayakkabım buda yalan yok hiç sevmemiştim alırkende ayağım zaten büyük bunlarda sanki 45 giyiyormuşum gibi gösteriyor ayağımı ama şu parlak olmayan gri yerleri aynı çantamın rengide diye ve başkada bulamadığımdan almıştım.Giydim,giymedim değil ama işte öyle böyle.Bu sene hiç ayağıma takmadığımı farkedince dedim bunlar gidici bari hayata döndüreyim.daha bitmediler şimdilik ilk hallerini yaınlıyorum bittikten sonra son hallerinide yayınlayacağım inş.O zaman tam olarak nasıl yaptığımıda anlatırım.Şimdi kafamda soru işaretleri var belki desenide değiştirebilirim kararsızım yani.Ben bunun gibi işlerle ilgilenirken sizde mutlu,umutlu,huzurlu kalın.Sevin,sevilin hepimiz sevgi pıtırcığı olalım(vay anasını sayın seyirciler)esen kalııın...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails