11 Şubat 2010 Perşembe

ÇİZİKTİRMELER

Bir zamanlar sadece resimle ilgili hayallerim vardı sergilerimi açardım hayalimde kocaman kocaman tablolar yapardım.Bakıyordum,etrafımda benden başka önemseyen yok bu sanatı hatta yapılan şeyin o kadarda önemsencek bir yanı yoktu zaten onlar için.Aileler,öğretmenler için hep en önemli ders matematik...Bu kadar küt bir bakış açısı olabilir mi?Kimbilir kaç çocuk kaç yetenek bu bakış açısının kurbanı oldu.Ben eğitim anlamında bu konuda ilerleyemedim ama hiç peşini bırakmadım,resmin üzerine başkalarını ekledim hat,tezhip gibi hatta bunlar resminde önüne geçti son 7-8 yıldır.Kendi çapımda da ilerledim çokta seviyorum eğer sabırlı bir insansanız ve ilginizde varsa bu sanatlara, hiç beklemeden öğrenmeye başlayın derim.Müthiş keyif verici ve rahatlatıcı,ayrıca tablo bittikten sonra ortaya çıkan eser enfes güzellikte oluyor.Herkes hayallerine ulaşır inş. hayatında tabiki en önemlisi kişi için hayırlı olması bunların hayırsız hayalden hayır gelmez:)



Bir zamanlarda karikatüre merak salmıştım (ne maymun iştahlıyım bende yavv)Hasan Kaçan'ın çiziktirmesi bu.



Bunuda çok sevmiştim gördüğümde...

Haydi ben kaçar görüşenzi dostlar.Esen kalınn...

4 yorum:

Eylül dedi ki...

bende bi ara tezhipe başlamıştım ne hayallerle ama bi yaprağa bile 3 hafta uğraşınca bıraktım ara ara pişman oluyorum :(

SİHİR dedi ki...

sabır isteyen işler tabii belki birgün yine başlarsın cnm...

BirSen dedi ki...

Cizimlerine bayildim...cok profesiyonelce cizilmi$ karikatürler bunlar..Harika!:)

SİHİR dedi ki...

teşekkür ederimm :)

Related Posts with Thumbnails