25 Şubat 2010 Perşembe

AYAKKABILAR TAŞLANDI



Eveet fotodan da anlaşılacağı üzre yine sade sade duran ayakkabılara el attım.Malzemelerim ütüyle yapışan küçük taşlar ve ince uçlu cımbız gibi bişeydi (dikiş makinamın bir parçası)o olmasa çok zorlanırdım herhalde.Bu taşlar belli şekillerde satılıyor zaten ama ben bu şekliyle kullanmadığım için tek tek dizerek yaptım.Ayakkabılarım süet olduğundada kolayca yapıştı taşlar.Önce topuklarını bu taşlarla bezeyecektim ki zaten bir sırada geçtim topuklardan görünüyor fotoda.Sonra vazgeçtim bu sıralar kalp figürüne acayip takmış durumdayım dedimm neden olmasınn.Hemen arkaya motifi çizdim sıra geldi tek tek işlemeye.2 günümü aldı diyebilirim çünkü sürekli onun başında oturmak büyük ızdırap olurdu benim için onun için ara vere vere yaptım.Ve çıkan sonuçtan çokkk memnun kaldım resmen bayıldım bunlara,bir süre karşıma alıp seyrettim tatlı ayakkabılarımı.Sonra dibine vurdum bu şımarıklığın boy boy fotolarını çektim :P Bİr kısmını sizinle paylaşayım şimdi...





14 yorum:

kkkk dedi ki...

waoowwww harika bir fikir bu cok saol gercekten inanilmaz begendim.

dakikadanonce dedi ki...

çok şık olmuş canım ellerine sağlık

Eylül dedi ki...

Bayıldım bende annemin siyah ayakkabılarını incilerle modifiye etcem ama şey sorcam bu taşlar keniliğinden mi yapıştı.

naki dedi ki...

süper olmuş vaalaa.bayıldımm.eline saglık.

Hobihane dedi ki...

Emine bunu beğendi :))

vintageduygular dedi ki...

Çok hoş olmuş, çok beğendim! ,)

SEVECEN dedi ki...

ayyy nasıl güzel hava katmışşş bu taş işine el atmak farz oldu bana....

SİHİR dedi ki...

ay ablaları birde yakından görsenizzz:):)

caprice: teşekkür ederim...

dakikadanonce: mersi canım...

Eylül:incide güzel fikir:)bu taşlar ütüyle yapışıyor canım...

naki: çok mersi nakicim sende yaparsın bence :)

Emine İncefidan: Sihirde çok beğendi valla:):)

Vintage Duygular: teşekkür ederiim...

SEVECEN: bencede el at daha çok şeyler yapılır herhalde...

Rumeysa dedi ki...

çok cici olmuşlarr..;)

NiLaY dedi ki...

super olmus bunlar, ellerine saglik :))

SİHİR dedi ki...

rumeysa:saol canım

NiLaY:teşekkür ederimm....

didem taninmis dedi ki...

harika olmuşlar çok iyi fikir sihir :)

pamukseker dedi ki...

bende bu taslardan arıyorum nerden aldınız acaba cok guselolmus

SİHİR dedi ki...

ben dikiş malzemleri satan bir tuhafiyeden almıştım.öyle yerler de bulabilirsin sanırım....

Related Posts with Thumbnails