9 Mart 2010 Salı

LACİVERT ÇANTA



Çantamdan bahsedicem demiştim yapay deriden diktim ve çok sardım bu işe,bir sürü model, fikir var aklımda onlarıda gerçekleştirir gerçekleştirmez koyucam buraya inş.Bu sıralar evin sorumlulukları üzerime yıkılmış durumda olduğu için pek bir iş gelmiyor elimden o yüzden bloğumdada verimli olamıyorum.Sadece blog blog gezmek geliyor elimden,ben hiç bişey yayınlamasamda benim dışımda herkes deli gibi paylaşım yapsın istiyorum:)kimse boş durmasın dolsun taşsın bloglar,artık nasıl bir bencillikse benimki:)Bencilim falan ama olsunn seviyorum beni birde birbuçuktanemi...

Tamamen ayrı bir konu:Atiye bu klibinde renkli bir tayt giymişya onu outletim.com da gördüm bilginize... Haydi esen kalın görüşenziii...

6 yorum:

dakikadanonce dedi ki...

süper olmuş sihirlim ellerine sağlık. merakla bekliyorum diğer fikirlerini hayata geçirmeni.

SİHİR dedi ki...

saol canım inan bende yapmak için sabırsızlanıyorum çantalarımı...

angelworkshops(yeliz bulut dedi ki...

süper olmus hem rengı hemde modelı çok kullanışlııı:))))

SİHİR dedi ki...

teşekkürler.daha kullanıma sunmadım ama kullanışlı olucana eminim:)

Fikir İşçisi dedi ki...

çok güzel bir renk ve model olmuş ellerine sağlık

SİHİR dedi ki...

teşekkür ederim...

Related Posts with Thumbnails