28 Mart 2010 Pazar

BABAANNEMİN ÖRGÜLERİ...

Bu yazımda babaannemin örgü ördüğünden bahsettim.Makinam yok şuan,o yüzden başka şeyler çekemiyorum,bende elimde zaten fotoğrafları bulunan bu cicileri paylaşayım dedim.Bakarken maşallah demeyi unutmayın lütfen :)



Bunlar 5-6 yaş çocuklara uygun ördüğü hırkalar.Modeller,desenler kendisine ait.Babaannem sabahları erkenden kalkar o saatlerdeki ibadetlerini yapar sonra alır eline işlerini örmeye,işlemeye başlar.Eskilerden kalma örgü dergilerinden esinlenir bazen,bazen bize sorar.Maşallah yaşına göre(77) çok faal bir zihne sahip.Çünkü hiç boş bırakmaz kendini ya kitap okur yada örgü örer.İnşallah bende o yaşlarda onun gibi olabilirim demekten kendimi alamıyorum.



Bu fotoğrafta üstteki sarı elbise benim çocukluk elbisem:)Diğerleriyse bizim çocuklarımıza ördüğü şeyler.Bizi donattığı yetmiyor,çocuklarımızıda ŞÜKRAN COLLECTİON dan giydiricez inş.:)Bunların karşılığında bizden tek istediğiyse öldükten sonra arkasından kuran okumamızdır hep bunu söyler.Onu unutmak mümkünmü Allah gecinden versin o günü düşünemiyorum bile:( Ayh neyse bir kaç foto daha var onlarda başka bir posta inş.Şimdilik görüşenziii.....

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails