26 Mart 2010 Cuma

GENLER....




Merabayın dostlar :P fotoğraftanda anlaşılacağı üzre hem kendime hemde size nostalji yaşatayım biraz dedim.Makinanın başındaki yakışıklı annemin dayısı oluyor:)ancak ben dedemi hiç tanımadığımdan bizler onu dedemiz olarak bildik hepte böyle söyledik."Bize ne?" diyebilirsiniz tabi,hakkınız:)Orada olduğum bir gün böyle fotoğraflara bakıyordum ooo neler var neler tam bir nostalji.Bu fotoğrafıda görünce bayıldım resmen.Kendisi buraların tanınmış terzilerindendi,bende yetiştim o zamanlara,tabi şimdi bıraktı ama.Uzun süreler İstanbulda kalmış görmüş geçirmiş bir adam.E bunları neden anlatıyorum,tabiki yine kendime bağlamak için olayı.Bİliyorsunuz bende böyle işlerle uğraşıyorum dikiştir falan yani genlerimin nereye dayandığına dair bir kanıt oluyor bu:)Bizde büyük dayı terzidir,küçük dayı terzidir,anneanne terzidir,teyze iyi terzidir,anneminde eli kırıktır,kardeşimde güzel diker,babaannem müthiş şeyler örer.........böyle gider e böyle bir kombinasyondan sonra benim beceriksiz olmam çok ayıp kaçardı herhalde (aaa birde ressamımız var dedemin torunu oda güzel sanatlarda okuyor tablolarını paylaşıcam inş.)bi bizim ufaklığın bu işlerde bezi yok bakalım belki onuda keşfederiz birgün:)

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails