5 Mart 2010 Cuma

SINAVLAR...

Aslında benim kanlı canlı,seçilmeye,seçmeye yönelik sınavlarla uzun zamandır ilgim alakam yok.Alakam varken de önemsemezdim zaten kendilerini.Hırslı değilim ben,eğer istersem zaten yaparım,ama suyun kaldırma kuvveti,elektronlar çekirdekler moleküller,fonksiyonlar logaritmalar v.s benim ilgimi çekmiyorsa hırsımı bunlara harcamam,yani harcamadım vakti zemanında(olay kafa basmaması değil kendini sıkan herkes,eğer bi rahatsızlığı yoksa bunları kavrayabilir).Hiç pişmanda olmadım niçin hırs yapmadım diye,hep derler ya ilerde pişman olursun diye,insan sevmediği şeylere kafa yormuyor diye neden pişman olsun,buna mecbur bırakan sistem,çevre pişman olsun,banane yani pişman olcak birileri illa ki bulunur.Üniversite giriş sınavlarıda yaklaştı kardeşlerim hazırlandığından olayın içindeyim tabi ister istemez.Evet sınavlara gıcığım evet pekte ilgilenmiyorum ama yinede iyi dileklerde bulunmalıyım,iyi bir insan olmalıyım.İnş. herkes çalışmalarının karşılığı neyse onu alır,ne eksik ne fazla haksızlık olmasın.



Kardeşimin çalışma masası abla gel çek şunları dedi bende çektim,cık cık kağıt ziyanlığı.olmadıkişlerpeşindenin bu anatomisindeki gibi hissettim kendimi şimdi:)Benim sınavlara yaklaşımımda hep alt fotodaki gibi olmuştur.Soru işareti bide şıkları görünce dayanamıyorum nabayımm.Sınav kağıtlarıma da hep çizerdim zaten okuldada,çiçek böcek v.s...Sağlıcakla...

4 yorum:

Syhn dedi ki...

bu resmi(ilk görsel) anneme göstermek üzere saklamak istiyorum!
beterin beteri var diye :))

SİHİR dedi ki...

ben daha beterlerinide gördüm inan:):)

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Universite gunlerimi ozledimmm.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Sabır ve azim diliyorum kardeşinize...

Related Posts with Thumbnails